Sara

30 dagar kvar tillskolaslutningen och 311 dagar kvar tills jag fyller 18...

Kategori: Allmänt

Jag måste erkänna att de suger rätt hårt att vara 92 bland alla 91or.. Helt värdo..

Men men, liite om vad som hänt sen sist.. På påsklovet så tog jag bl.a. med mina småbröder Lucas oh Charlie till Naturhistoriska och tittade på Cosmonova, dom tyckte att det var jätte häftigt :)
Sen var jag på skansen med Kim och vi hann också med att kolla på "Män som hatar kvinnor" :)
Veckan efter fick jag en lillasyster Cornelia, hon föddes den 18 april, himla söt är hon :) Sen veckan efter de fyllde Charlie år, hela 7 år blidde han :)
Efter den veckan så har det varit hårdplugg, prov, läxor och nationella.. Mindre kul men sen också jobbat och tränat :)
Sen har jag hunit med att få en till kusin vitamin också, de blidde babyboom detta år då jag fått en syster och tre kusiner :) I fredags var jag på bio med min lillasyster då vi såg fast and furious, den va riktigt bra :) Sen på lördagen åkte jag till Kim och stannade där till söndag kväll, måste ju berätta att vi lagade pizza, Kim va himla duktig som rullade ut pizza degen och hällde på liite tomatsås och liite ost och skinka ;) haha... Gott blev det iallafall :)

Idag har jag feber, ont i halsen, snorig e jag och sen så kliar det i ögona då jag är allergisk mot pollen, ne men jag vill inte bara typ lägga mig ner och dö.. :/

Jag lovade liite bilder på Barcelona men blev så sur sist när jag tänkte lägga ut om så de har inte bivit av :P


O nu blev ja ännu surare, får inte upp en enda bild.. Så nu skiter jag i de här..

Puss och Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: