Sara

Tillägg

Kategori: Allmänt

Helt ärligt, snarkandes människor borde inte få sova i dessa stora rum! Vi har en tjej som nästan förföljer oss för att hamna i samma rum som oss, och dels så andas hon super högt? Och sen snarkar hon och lämnar typ aldrig rummet så hon är liksom alltid där..

Plus att hon har fötterna på min säng.. Helt ärligt, på onsdag när vi checkar in på nya Hostlet så ska vi vänta tills hon checkat in så vi kan ta ett annat rum, känns liite elakt men de här börjar bli liite små irriterande, vem har sina fötter på nån annans säng liksom?!

Och jag som verkligen inte tycker om fötter så har hon sina skitiga fötter ( då hon alltid går i flip-flops) på min säng.. 

Nu när jag fått ut liite av mina aggressioner så ska jag lägga kudden över huvudet och försöka sova..

Over and out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: