Sara

Våren vart är du?

Kategori: Allmänt

Nu bryter jag snart ihop på denna vinter.. När ska den ta slut, är inte van med det här och vill deffinitivt inte vänja mig!

Tiden nu går däremot himla fort, blir liite stressad..
Men kan ju berätta hur det gått för mig med hjälp av schemat för nästa vecka:
Måndag: Övningsköra
Tisdag: Körlektion
Onsdag: Körteori
Torsdag: Körlektion och träna
Fredag, Lördag: Får vi se, kanske köra liite, och plugga teori..
Söndag: Ev jobba sen fira lillsyrran som blir 15
Måndag: Riskutbildningarna, halkbanan

Så om det är nån annan som har liite tid över och har lust och leva liite åt mig så kan ni ju göra de så e ni gulliga ;)

Har inte hänt så mycket spännande sen jag skrev sist, tiden går så fort så man inet hinner med som sagt ;)
Men jag har hunnit vara på bio med min lillsyrra och kollat på Snabba cash, varit på födelsedagsfika och varit i Kista med hjärtat och ätit god mat :)

Och veckan då.. Ska nog bosätta mig nån dag hos Kim då jag inte träffar honom så himla mycket nu på ett tag :) Och känns som jag kanske kommer överleva den här veckan med semla dag och alla hjärtans dag :)

Puss och kram på er alla, blev ingen bild idag då jag är trött på den eviga vintern och vill ha liite sol, så när den kommer, kommer bilden :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Är du full lr?;D du har ju ett eget liv att leva!:/

    Men hoppas du hade en bra alla hjärtans dag för det hade i alla fall jag =)PUSS

    2010-02-14 | 17:59:35

Kommentera inlägget här: