Sara

.........

Kategori: Allmänt

Nu var de månader och dar sen jag skrev har varken haft ork eller lust..
Denna sommar har det hänt väldigt mycket samtidigt som väldigt liite, tog studenten helt underbart att ta studenten absolut men känns värdelöst nu när hösten kommer, man har liksom inget att luta sig tillbaka till, framtiden är oviss, så mycket man vill göra men så svårt att välja..

Sommaren har varit underbar, vill verkligen inte att den ska ta slut :( De är nu när hösten kommer som man frågar sig, vad ska jag göra nu då? Visst jag har ett jobb, men de här jobbet kan jag ju inte leva på, det kan ja inte flytta hemifrån på..

Hösten känns kall och grå och den långa vintern som närmar sig vill jag inte ens tänka på, får sån ångest.. Därför måste man ha liite att se fram emot, hur de blir med jobb har ja ingen aning men en resa har jag självklart inbokad :)

London weakend i November tillsammans med syster yster som numera bor i Ånge i Sundsvall, mysa, äta gott och gå på teater på Picadilly Cirkus :)

Sen ev. Berlin fredag till söndag på mysigt hotell och gå på julmarknad strax innan julafton :)

Kanske nån liiten spa resa eller något sånt, kanseke Selmas spa?

Egentligen skulle ja vela besöka hela världen men börjar med liite små resor nu när man kan :)

Sen kanske vår resan går till Paris om jag har tur :)

Vi får väl se vad som händer, hoppas allt går bra iallafall..

Over and out

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Mycket resor :D wiho! Jag & Gerald kanske också ska till Paris! Myys ju :) puss <3

    2010-08-20 | 16:15:08
    Bloggadress: http://saandrajohansson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Nu är det ju så att vi ska åka till Berlin=)

    Och Flytta ska vi ju göra snart så du får vänta lite mer paris, sara=) Iallafall tills vi har allt klart med lägenheten o så=)

    2010-10-04 | 23:31:10

Kommentera inlägget här: