Sara

Juniiiii..

Kategori: Allmänt

Den Regnigaste Juni på typ 100 år läste man i tidningarna... Kan dom ha en mer deprimerande huvudrubrik?

Jag har endå haft lite tur med vädret då jag varit på Gotland i helgen med strålande Sol medans det ösregnat här hemma i Stockholm, så liite tacksam och glad ska man ju vara :)

Anledningen till att jag var på Gotland var för att jag och Sandra var på en liiten träningsresa på Tofta. Dagarna tillbringades alltså på stranden och ute i solen i form av massa träningspass. Det var riktigt tufft och jobbigt men även kul och liite mysigt att jogga i sanden vid solnedgången och så :)






På Båten på G till Visby


Första Joggingturen..



Avslappning på kvällen :)



Sandra gör "konster" under SUP lektionen ;)



Inte så taggade för duathlonträningen då det är svinkallt i vattnet och vi ska simma..



En välförtjänt glass efter 4 dagar med 7 träningspass..



Strosar omkring i Visby och väntar på båten hem :)

Men nu är vi back in reality med jobb och plugg och allt annat som kommer med vardagen..

Imorgon är det midsommar och har inte den blekaste aning om vad jag ska hitta på, får väl ta det som det kommer, jag hoppas iallafall på fint väder så man kanske kan grilla liite iallafall :)

Idag är jag ledig från jobbet då jag måste plugga järnet, det är såååå mycket.. Man kan inte förstå hur mycket det är och hur mycket svårare det blir när allt är på distans.. Det är tur att det mesta jag ska lära mig är intressant annars vet jag inte alls hur det hade gått..

Nu ska jag strax iväg och träna och fixa liite inför imorgon :)

Over and out





Kommentarer


Kommentera inlägget här: