Sara

Andas in... Andas ut...

Kategori: Allmänt

Ja nu ere nytt år, e rätt stressad över det faktiskt, hade gärna gått kvar i gymnasiet nått år till, det är sååå lätt och inte alls så krävande..

Men men, nu ere real life som gäller.. Detta år eller ska man säga halvår, (då jag inte har en blekaste aning om vad jag ska göra efter sommaren) kommer kännas hel stressigt.

För det första så ere mycket praktik nu och jobbiga tider så att jag inte hinner jobba och tjäna några pengar, man skulle väl kunna säga att jag är drygt tre till fyra tusen fattigare i månaden vilket inte känns sådär jätte bra..
Sen är det ju de här körkortet, det känns sååååå långt borta just nu även om målet är att jag ska ta det innan sommaren så känns det hopplöst..

Och min träning, praktiserar ju till sex på kvällarna så de e rätt svårt och hinna med, det som faktiskt är ganska roligt och det känns himla bra när man kommit därifrån!
Sen äre ju en Romresa på g i början av Mars med lillsyrran och Mamma, ska bli riktigt kul men då kommer vi ju tillbaka till det här med pengar ;)

Sen fyller jag 18 vilket just nu jag inte bryr mig så mycket om, men det ändras väl.. Elr nått :)
Och sen ere studentskivor och sen tillslut STUDENTEN..

 

Efter det blire Turkiet tillsammans med hjärtat och hans familj. Och slutligen Västerås då såklart.. Men sen då? SEN DÅ?
Ångesten växer kan jag ju bara säga :)
Men nu ska jag inte bryta ihop för det, så nu lägger jag in en härlig sommarbild, vilket får mig på liite bättre humör! :)



Men jag gillar inte folk som klagar om allt utan att göra nånting åt saken, så det här är min plan:
Härda ut praktiken (tänk positivt)
Extra jobba dom få timmar jag kan (ex på mornarna innan jag börjar praktiken)
Träna när det finns möjlighet (det finns inga måsten)
Övningskör och plugga i boken varje tillfälle som ges mig :)
Spara (nästintill) varenda öre jag får ihop
Planera Romresan vid tillfälle
Tänk på det positiva med att bli äldre.. Om nån har nå förslag är jag öppen för dom ;)
Kolla efter någon skola att söka till hösten, om det finns nått intressant
Kolla möjligheter till jobb, vad finns det och hur skulle jag lyckas :)

Så Nu har jag skrivit alldeles för mycket och har nu slösat bort tio min här istället för att läsa i min körkortsbok så nu måste jag kila.

Hare bra allihopa hoppas ni får ett bra år :) Återkommer med hur det går med min plan ;)

Puss och Kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du har ju fått ett jobb till sommarn så det e bara att jobba o jobba så kommer dina pengar ska du se:)

    Om du ska fixa ditt körkort till sommarn så är det bara att läsa körkortsboken varje dag, äta med den sova med den, duscha me den ;D



    En sak till ..... Bli lite bättre på att skriva i din blogg:)

    2010-02-04 | 20:45:30
  • Sara säger:

    Mm ska jobba halvt ihjäl mig :)

    De e ju just dom tiderna jag inte vill ha med boken att göra, men de ska nog lösa sig nu ;)

    E ju skit duktig på de hjärtat ;D

    2010-02-09 | 20:23:04
    Bloggadress: http://broccolli.blogg.se/

Kommentera inlägget här: