Sara

SOMMAR SOMMAR SOMMAR :)

Kategori: Allmänt

Sååå länge sen ja skrev..

Men då har jag ju massor att berätta om ;)
Vi börjar med resandet, jag har hunnit vara på Cypern en vecka med syste yster, himla mysigt, sol och bad och upptäcktsfärder till Cape Greco, Famagusta och Nicosia.





Snart bär det av till Rhodos en vecka med min snyggning, sola, bada, slappa och uppleva fjärilsdalen, ringmuren och hamnen där ett av de sju underverken stått :)
Efter det bär det av till Paris med mamsen och syrran för att äta croassanger, shoppa, och gå upp i Eifeltornet, se MonaLisas tavlan samt massa mer.
Sen sist denna sommar bär det av till Köpenhamn, där vi ska mysa i Nyhamn och göra en liten utflyckt till Christiania.

I vinter tänkte jag kanske att det blir Island eller nått, vi får se.. Men nu e det SOMMAR!

Så, vad har hänt sen sist.. Skrev om att jag skulle få mina två kissebebisar, nu har jag dom, Leo och Selma.





Sen är det ju sommar så jag har hunnit mysa med Rosé i Tanto med Sandra, och SJÄLVKLART har jag varit i Västerås här kommer några av dem bilarna vår familj/släkt hade med sig..










Sen har jag även hunnit med att säga upp mig först från Hotellet då jag fick en heltidstjänst i kundservice på Försäkringsbolaget. Men för bara en kort tid sedan så fick jag ett super erbjudande på ett annat jobb så nu har jag även sagt upp mig från försäkringsbolaget och har bara två arbetsveckor kvar, sen är jag over and out därifrån.

På Söndag lämnar Kim mig för nästan två veckor i stugan uppe i Norrland så då ska jag passa på (sselsätta mig med) att fixa lite här hemma, dels så ska garderoben spacklas och målas och ändras om lite, sen ska det bli en bildvägg i vardagsrummet med massa härliga bilder. Och även måla om ytterdörren, så lite sysselsatt borde jag väl vara? ;)
Tänkte locka hit min systeryster så hon kan hjälpa mig och vara liite psykiskt support :)
Sen tänkte jag även bjuda in mig på middag hos både mamma och pappa då det känns helt värdelöst att endast laga mat åt sig själv men även för att träffa min lillasyster Kotten då hon växer alldeles för fort.





Imorgon ska jag iallafall flyga luftballong, så ni får hålla tummarna för att jag klarar mig, vill inte störta, falla överbord eller brinna upp eller något, för jag har massa saker jag måste hinna med i livet!

Jag meddelar hur allt gått :)
Hoppas alla har det super bra, Puss och Kram





Kommentarer


Kommentera inlägget här: