Sara

8 månader vinter, 1 månad vår, 1 månad sommmar och 2 månader höst...

Kategori: Allmänt

Våren gick himla fort då den inte varad speciellt länge och nu är det sommar, tiden går så fort och det är bara TIO dagar kvar till jag tar studenten.. Man blir liite stressad, kommer väl få panikångest dagen efter studenten eller något ;)

Sen sist har jag iallafall hunnit söka en KY utbildning, men jag är inte säker på om jag vill gå den, men bra att ha sökt.. Eller nått :P De har hunnit vara valborg då min skola även hade mösspåtagning, de va en mysig och rolig dag, kvällen spenderade jag i Väsby med Kim och han polare :)
Har även hunnit ta körkort, klara båda proven på första så det var himla skönt, *lättad* :) Sen har min studentskiva varit då temat va S, rätt många som va utklädda ändå och trevligt med middag och allt :)
Har även varit på Rix Fm festivalen och kollat på några bra artister som Erik Hassle och Joshua Radin med Sara och Steffi så det va skojsigt :)
Sen har det varit kalas för Hanna panna då de även var Orminge karnevalen, inte så speciellt i år men det var en mysig kväll.
Jobb har jag också nu, så de blir jobb hela sommaren mer eller mindre bokstavligen utom de datum som står här nedanför.


11 Juni          Tar studenten
16-23 Juni     Turkiet
9-11 Juli        Västerås
9-11 Augusti  Lisseberg

Är iallafall liite lättad när man har saker att se fram emot hela tiden :)

Hålla tummarna för ett bra liv helt enkelt..

Over and out

Kommentarer


Kommentera inlägget här: