Sara

Sommar nu tack :)

Kategori: Allmänt

Idag är en sån dag då man bara vill mysa ner sig i sängen framför tv:n o bara deppa.. :P

Morgonen började väl inte på bästa sätt, när man vaknar så e alla hemma skit griniga för det va nån liiten vatten läcka eller nått.. Sen stressar jag halvt ihjäl mig med allt o precis när jag e klar kommer jag på att jag har sovmorgon.. Mindre lyckat.. Mene när jag väl skulle ta bussen 08.03 så kom den aldrig så fick ta nästa vilket innebar att jag blev sen till skolan, sen till matte lektionen, va rätt skönt o slippa liite matte ioförsig..

Sen efter mattelektionen var de onödig handledar lektion.. Och efter det var de väl kanske tre timmars hål.. De va skit tråkigt :) Sen Sam B och Spanska.. Så Matte, Sam och Spanska på samma dag, rätt deprimerande :)
På Sam lektionen började vi med ett projektarbete om Europakunskap, de e verkligen såååå tråkigt och ointressant, kommer aldrig palla göra klart arbetet på två veckor..

Så Matte läxa, Spanska läxa, Sam och Turism projekt, Bransch och Produktkunskaps prov.. O de e bara till den här veckan.. Vill inte ens veta vad vi ska börja med på Engelskan.. Men men, ska inte klaga ;)

Men men glada tankar nu ;)

Snart ere sommar, längtar varje dag, varje timme, varje minut.. Med andra ord precis hela tiden :)
Fatta vad härligt, grönt på marken, blått på himlen, gå ut utan att frysa ihjäl, långa prommisar, bada, sitta på utomhusserveringarna o fika, lägga sig i gräset o sola på rasterna.. Åhh va nice de vore :)

None

Helgen va rätt nice däremot, mys helg typ :) I fredags var jag hemma med familjen o vi kolla på Lets Dance o så.. Sen på Lördagen var det middag hos oss, då kom mormor o morfar o Hella med familj så det var trevligt :) Efter det så åkte jag till Kim, vi gjorde inte mkt alls, mös och kolla på film typ :) Så helgen va iallafall nice :)

Mene nu ska jag deppa för mig själv o fortsätta längta efter sommaren ;) haha..

Puss puss

Kommentarer

  • Alvedon säger:

    Klaga inte på SNÖN! ^^

    2009-01-20 | 02:21:18
  • Anonym säger:

    Hoppas det aldig blir sommar Igen;)

    2009-01-20 | 20:07:42
  • broccolli.blogg.se säger:

    Blire inte sommar så kommer jag gå ner i depression o typ dö:P Så jo vi vill ha sommar nu! :)

    2009-01-21 | 10:26:04
    Bloggadress: http://broccolli.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Haha det kan va vinter ett tag till:)

    2009-01-21 | 18:59:43
  • broccolli.blogg.sebroccolli.blogg.se säger:

    Haha typ två minuter till kanske.. För din skull ;) :)

    2009-01-21 | 22:39:39
    Bloggadress: http://broccolli.blogg.se/
  • Anonym säger:

    2 månader kanske:)

    2009-01-24 | 16:19:19
  • broccolli.blogg.sebroccolli.blogg.se säger:

    Haha två månader, de överlever ja ju inte de har ju varit i typ tre månader redan:/

    2009-01-25 | 19:30:46
    Bloggadress: http://broccolli.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Och två månader till skadar inte:)

    2009-01-26 | 19:00:51
  • Anonym säger:

    Dags att skriva något nytt nu:)

    2009-02-06 | 17:20:14

Kommentera inlägget här: