Sara

Underbar dag... Elr inte :)

Kategori: Allmänt

Om ni vill höra om min tisdag, femte skoldagen efter lovet..

Börja med att en av mina mobiler dött, sket i det för jag hade ju en till, sen så var de ju jag o Gabbie som hade bakat i dag till skolan också så de va bara o släpa med sig massa bullpåsar till skolan. Efter det så var bussen sen, jag som vanligt skit stressad går upp till centrum och tar bussen därifrån (släpandes på min väska med skolböcker + bullpåsarna). När jag kommer till Fruängen och ska ta tunnelbanan så är den försenad, de va ju kul, ennu mer stressad.. Tro de eller ej så hann jag itid till skolan, men när jag kom dit fick jag reda på att första lektionen var inställd, så jag ångra rättg grovt att jag inte ladda mobilen :) Så nu sitter jag i skolan o väntar på nästa lektion.. O inte nog med det, Gabbie messar o säger att hon e sjuk och det är hon som har hela arbetet som ska redovisas på torsdag, o redovisningen är extreemt viktig med tanke på att vi jobbar med det i typ fem ämnen.. Mindre lyckat.. Sen lär väl min dag fortsätta lika bra, efter den tråkiga skolan ska jag o jobba, ska jobba till sju ikväll, så lär bli en rätt dryg dag :)

None

Plus att när jag äntligen hade somnat inatt så drömde den här lilla krabaten mardrömmar, så de va bara resa sig upp :)

Jag har rätt tråkigt så kan ju skriva liite om min helg..
I fredags slutade vi så sent som fyra, efter de åkte jag till pappa.. Vi bjöd över Anna, Ålis och Saga på middag o myskväll.. Åt fondue och klyftisar sen till efterätt blidde de kladdkaka med grädde och hallon.. Vi sjöng väl sing star och spelade Guitar hero hela kvällen.. :) Sen lördagen så åkte vi runt liite överallt, kollade liite barnvagnar och sånt, jag lagade middag sen åkte jag till Kim, vi gjorde väl inte så mkt, tog de lugnt typ, jag va helt död :P :) Sen söndag morgon vare upp "tidigt" för jag skulle möta Gabbie i stan vid tolv för att åka hem till mamma och baka.. Vi baka i hela fem timmar, de gick skit bra om man bortseer från Gabbies ehm vaniljbullar? Haha de va bara gegga :) men men, goda blev dom iallafall ;) Efter det så åkte familjen på middag hos Jannes föräldrar, riktigt god mat, var tyvärr inte så hungrig med tanke på allt vi ätit när vi baka ;)

De känns fortfarande som att detta år kan bli rätt bra :)

Nu ska jag ehm fortsätta vänta på att min lektion ska börja.. Så..

Puss o kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Mycket gnäll;)

    2009-01-13 | 19:41:37
  • Anonym säger:

    Mycke gnäll;)

    2009-01-13 | 19:42:29
  • broccolli.blogg.se säger:

    Haha ska du säga :)

    2009-01-14 | 17:10:46
    Bloggadress: http://broccolli.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ja de ska ja:) du gnäller nästan hela tiden;)

    2009-01-14 | 19:30:00
  • broccolli.blogg.sebroccolli.blogg.se säger:

    Haha de gör ju du med + att jag gnäller iallafall inte på nån mesig hosta ;) Så de e samma lika :)

    2009-01-14 | 22:39:56
    Bloggadress: http://broccolli.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Haha gnäller ju inte om den;)

    Du o ditt samma lika:)

    2009-01-15 | 19:31:20

Kommentera inlägget här: