Sara

Två veckor till sportlov :)

Kategori: Allmänt

De va inte så länge sen jag skrev mene a...
Så, vad har hänt sen sist..
Jag har jobbat halvt ihjäl mig, tränat och tröttnat på skolan o läxor ;)

Hade inlämning på de dära Europa kunskaps arbetet, de som gjorde att mitt liv nästan gick under ;) så när jag skickat in det så trodde jag de va över, va skit lycklig, mene då nu fick jag mejl av min lärare att de inte kommit in.. De va ju kul, då fick jag ångest igen ;) :)
Sen räcker det ju inte med plugg i skolan, jag hade prov på jobbet också i förra veckan :P De var om Försäkringsförmedlarlagen, rätt svårt men jag klarade det tydligen rätt bra :)
Aja nu till de roliga ;)

Förre helgen vare "festis" hos Dainis, de va väl skoj, hände inte så mycket men jag drog rätt tidigt till Kim :) Trodde nästan jag skulle bli mördad på vägen elr nått med tanke på att jag gick till tunnelbanan i Rågsved.. Mene jag överlevde ;)


Sen har jag o Gabbie betalat Greklandresan också :) Shit vad jag längtar till sommaren, shit va sköönt det ska bli o kul också :)

Men sen i Fredags vare ju Sara M:s 18års fest, de va skit kul :)


Födelsedagsbarnet Sara :)

Efter festen så drog jag till Älsklingen :) Klockan va väl typ tre när vi va hemma så vi gjorde inte så mkt :) Sen på lördagen när vi vaknat så vare bara att ta sig hem på 35 års fest för Bisse, hur mycket folk som helst :)

Sen hare inte hänt så mycket mer spännande ;P

Nästa vecka så händer det väl inget speciellt, jobba nån dag, träna och gå i skolan sen fyller denice 18 :) o sen ere ju alla hjärtans dag också, vilket jag själv tycker e rätt överskattat mene aa :)

Nu orkar jag inte skriva mer :)

Så puss o kram

Kommentarer

  • kotte säger:

    HA jag fick första komentaren!

    2009-02-09 | 02:06:20

Kommentera inlägget här: