Sara

De ska va sköönt o leva..

Kategori: Allmänt

De ska va skönt o leva är ett utryck jag fastnat för.. Just nu känns de inte riktigt som att de stämmer, de snöar ju?!?! De ska ju va 29 dagar kvar till vår stod de ju ;( Så nu lever vi på hoppet ;)

De här ser jag fram emot



Soool o värme.. men nu ser de ut typ såhär


De här vädret har gett mig extreem förkyldning och urinvägsinfektion.. Mindre kul, mene jag överlever ;)

Alla hjärtans dag helgen tillbringade jag med älsklingen i Väsby som hade varit gulli o ladda ner nåra filmer jag ville se :)  Sen svulla vi godis (Denice och Coffe ska aldrig mer få köpa godis till oss) ;) och gick prommis ner på isen o sådära:)

O den här helgen så fredagkvällen så drog jag till Kim , han somna väl efter en timma.. haha inte hans grej o hålla sig vaken ;) Mene sen på lördagen när jag kom hem så vare fika för Emma som fyllde 14, de va väl mysigt :) Sen senare på kvällen så va jag hos Micke med Donny och Ellen.. Vi gjorde inte mycket alls titta på tv typ :) Sen söndagen så va vi ute hos mormor hela dagen, fika hela dagen med andra ord ;) De va väl mysigt :)


I veckorna har jag bara pluggat, eller a.. Vi gör absolut ingenting i skolan just nu.. Extreemt slappt, håltimmar hela tiden o sådär, rätt drygt :)

Nu ere Ju sportlov, himla skönt :) Imorn har jag ingen aning om vadf jag ska göra men ska jobba tisdag onsdag och torsdag och fredag så ere 12 timmars :) Och sen helgen så får vi ju se vad som händer :)

Sen e jag ju "frisk" också så jag ska TRÄNA :D

Puss och Kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det e ju du som somnar först:)

    Svulla godis tror jag ingen av oss gjorde den dagen, för det fanns ju inget att äta av de dom köpte;) bara massa "barn" godis till dig;) haha...

    2009-02-22 | 20:30:28
  • broccolli.blogg.sebroccolli.blogg.se säger:

    Haha du somnar alltid först försök inte :) Haha riktigt skabbigt godis, mene de e du som äter bebis godis :)

    2009-02-22 | 20:46:17
    Bloggadress: http://broccolli.blogg.se/
  • Denice säger:

    Haha jag och Coffe är grymma på att köpa godis, i alla fall till min bror (a) ;)

    2009-02-22 | 21:16:15
    Bloggadress: http://denices.blogg.se/
  • broccolli.blogg.se säger:

    Haha mm menar de ;) Nästa gång ere vi som köper godis ;P

    2009-02-22 | 22:07:37
    Bloggadress: http://broccolli.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Alltid:O nu tog du väll i lite mycket;D

    Du e rätt trött du också:)

    Mm vi köper nästa gång..

    2009-02-23 | 20:07:04
  • broccolli.blogg.se säger:

    haha förlåt, alla gånger utom en som du sa ;)

    2009-02-26 | 21:55:13
    Bloggadress: http://broccolli.blogg.se.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Nu såg vi ju vem som e tröttast:)

    2009-03-01 | 20:32:53
  • broccolli.blogg.se säger:

    Haha mm förlåt nu kanske de e 2 av typ 24 ggr som jag somnat först ;)

    2009-03-02 | 18:58:31
    Bloggadress: http://broccolli.blogg.se.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Haha lr inte:)

    2009-03-02 | 19:32:42
  • broccolli.blogg.se säger:

    Elr jo :)

    2009-03-03 | 17:43:29
    Bloggadress: http://broccolli.blogg.se.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Haha lägg av, så är det ju inte;D

    2009-03-03 | 21:16:01

Kommentera inlägget här: