Sara

Wohoo ;)

Kategori: Allmänt

Händer inte mycket alls, bara massa massa skola hela tiden minst två prov i veckan och läxor och inlämningar och sen redovisningar på de:D

Hmm, har varit på Upplsala marknaden, alltid lika myisgt, problemet den här gången var dock att gasen i husvagnen tog slut så de va svin kallt! 12 grader inne och 10 grader ute, hade egentligen lika bra kunnat sova ute :/
Sen så till allas besvikelse så blev de ju inga munkar den här gången, de va himla sorgligt för de va de man hade sett fram emot ju;)

Sen vare kräftskiva på "Bullarn", skoj skoj, åt inga kräftor då, jag o Pav åt typ grönsaker ;D

Jobbat har jag gjort också varje tisdag, liite drygt, mene helt ok endå, pengar som pengar ;) :)

Sen har jag ju varit i Finland jue, har inte fått nå bilder därifrån än, dom enda jag lyckades ta va typ fem bilder på vattnet, mindre lyckat :) Själv festen va rätt rolig, himla organiserad och sådär, mene rolig :) Sen såå tro de eller ej mene jag överlevde båtresan, va rätt lugnt :)


En av bilderna som jag lyckades ta, därifrån åker man tydligen när man ska ut till Helge och dom.. :) Kommer väl kanske nå mer bilder sen om jag får några ;)

Nu börjar de bli himla kallt ute, extreeemt deprimerande, längtar efter sommarn, efter värmen.. Både sköönare, roligare och bättre ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: